Gulella120 kızlar benim bebeğimde altı aylık olunca 2 numaralı emziği almıştım aldı sıkıntı yapmadı ama bir hafta sonra emziği bıraktı emmek istemedi hiç birini kendi kendine benim de işime geldi . Ama daha önce bıraksaydı iyi olurdu tabi boşuna almış oldum