esraeylul34 AlyaaSrmrt Böyle şaşalı şeylere paramızı yatırıyoruz ama O kadar kullanışlı da olmuyo cocuk bile rahat etmiyo😋
AlyaaSrmrt Kızlar kıZıma aldım ama tombiş bi bebii olduğu için giydiremedim bacak kısmı sıktı. 6-9 ay uyumlu. 70 liraya satacağım. İade olmadığı için değişimle uğraşmak istemedim
esraeylul34 AlyaaSrmrt malesef bizde de durumlalar aynı cok iyi anlıyorum 😋ama ne cocuk rahat ediyo ne de verdiğimiz paraya degiyo