Butterfly Merhaba anneler, kabızlık sorunum var fazla su tüketmeme rağmen , ne yapmam lazım kabızlıktan kurtulmm için ? O kadar kabız oldumki artık her defasında tuvalete gitdiğimde kan görüyorum😣🤦
elifinannesi53 Butterfly canım emzirirken kullanılıyor mu bilmiyorum ama bekunis diye bi hap var bana bi tek bu çare olmuştu gece yatmadan bi tane atıyosun biraz karın ağrısı falan yapıyo ama rahatlatıyor
Mucizem_0809 Butterfly uzunca bi. Süre yediklerine dikkat et şuan anlık çözüm olması açısından şurup içebilirsin duphalac yada oralac bitkisel içerikli emzirirkende kullanabiliyosun ben çok çektim kabızlık ve gaz sancısından haftada 1 acillik oluyodum bildiğin
deryardakayra Kiraz yiyerek çözüm buldum ben biraz ama emziriyosanız çok da fazla yemeyin gaz maz yapar sabah kalktığımda aç karnıma kiraz yedim biraz bi tanesinin de çekirdeğini yuttum internette araştırırken görmüş eşim bunu🙄