kbraasahiin06 Normale doğum yapanlar ve dikişi olanlar kanamanız kaç ünden geçti acaba veya kaç günde azaldı ben doğum yapalı 2 gün oldu ama hala çok kanamam var
Sibel123 kbraasahiin06 Ben normal doğum yapalı 33 gün oldu canım 6 dikişim tek var kanamam sadece 25 gün sürdü dikişlerim de doğumdan 15 sonra döküldü bide canım ilişki sonrasıda kanama oluyor Bilgin olsun henüz daha taze olduğu için
Makbuss kbraasahiin06 daha çok yenı en az 2 hafta surer benım 3 hafta surmustu buqrada hayırlı olsun bebegınız 👏🏻
cansuaydin kbraasahiin06 canim iki gün çok normal.. benim bir haftada geçmişti ama daha uzun 40 gün filan sürenler biliyorum
Elifim_derinim kbraasahiin06 ilk günler yoğun kanama cok normal kişiden kşiye değişiyor ben 53 gün oldum ilk bir hafta cok yoğundu sonra azaldı
Aybukemm Elifim_derinim sizinde benim gibi uzun sürmüş adet kanamasına döndü mü yoksa sütünüz korudu mu sizi ben şuan adet mi oluyorum yoksa hala lohusa kanı mı bilemiyorum 🤷🏻♀️
zlhaa00 kbraasahiin06 cNm bende normal yaptım 20 dikişim vardı kesin 40 çıkana kadar kanamam hep oldu ama ilk 1 hafta çok geliyordu ondan sonra azaldı baya
Ruveyda98 kbraasahiin06 2 3 gün çok geldi kanamam depend takıyordum sonra pede geçtim iki hafta da öyle sürdü sonra geçti ama kişiden kişiye değişir o canım