Cicianneee 7 buçuk aylığız ve sadece dün ve bugun acayip iştahsızdı formül süt ve ek gıda hiç birşey yemedi zar zoruna ağlayarak mamasını içiyorum ne yapmalıyım lütfen yardım edin 😣
Dygosmn1 Cicianneee benimkisi oyle oldugunda dr goturdum. 6.5 ayylikken idrar enfeksiyonu olmustu ondandi yememesi surekli aglamasi
Cicianneee Dygosmn1 Yok benimki sanki karnı tok gibi Allaha çok şükür keyfi gayet iyi ağlamasının sebebi ben zorla verıyorum ağzına ona ağlıyo yoksa keyfi çok iyi ateşi falan da yok