ozge1092 Merhaba arkadaşlar. Bebeğim 7.5 aylık 1-2 haftadır ağız kenarlarında kızarıklık döküntüler var. Doktora çıktım cildinin hassas olduğunu söyledi bide losyon verdi. Fakat hiç bir faydası olmadı var mıdır yaşayan acaba 🤷🏼♀️ önerisi olan?
Dorukcum_16 ozge1092 dış cikimi ile olusan tukurukte kizariklik yapabilir canim ,, besin alerjisi agiz kenari disindada yapar. O yuzd n muhtemelen tukuruktur çaresi krem sanirim 🤷🤷 Bebis rahatsiz degilse takmayin sizde