karabiberimm oğlum yaz bebeğiydi, 5.günden sonra klima açtık mecburen, başta korktuk hasta olursa diye, isilik olmuştu beşinci gün doktorumuz klimayı açın ve bir tek pencere de açık kalsın hava silkülasyonu için demişti, Antalya’da yaşıyoruz. Yaz kış klima çalışıyor evde. Yazın iki aylıktan sonra ince alt patiksiz (çorap hiç kullanmadık yaz boyu) ince uzun kollu badi, 3.aydan sonra da kısa kollu çıtçıtlı badi bez. Göğsü ve sırtı sıcaksa üşümüyor demektir. Nem oranı düşükse ev içerisinde nem cihazı alabilirsiniz.