RasayiAA allerset dikkatli ve kontrollü kullanılması gereken bir ilaç. Doktorunuz önermediği takdirde kullanılması tavsiye edilmez. Biz de bir dönem kullandık ve kısa süreli doktor kontrolünde kullandık.
uyku yapması da ilacın yan etkisidir. Yan etki uzun süreli görüldüğünde doktor ilacı keser. Örnek veriyorum, siz bir ilaç kullandığınızda size yan etki yaptığında kullanmaya devam ediyor musunuz?
Başka alternatiflere ve yöntemlere başvuruyorsunuz değil mi? bunu da öyle düşünün. Ayrıca eczacı, eş dost tavsiyesiyle ilaca başlamayın, nacizane bir tavsiye.