Merhaba hanımlar 5 buçuk yaşında bir oğlum var parka Gittiginde hiç bi şekilde memnun edemıyorum sürekli ağlıyor heryerde istediği olmadımı çekip gitme huyu var küçüklüğünden beri Nasıl başa Cıkıcam hiç bir bilgim yok benim gibi olan varmı acaba böyle şeyler yaşayan varmı kendi istediği olmadımı sürekli Ağlama sürekli mutsuz her dediğinde yapmıyorum ağlıyor ama yine nafile böyle olan varsa napıyor paylaşırsanız sevinirim 😔😔