Oğlumun yaklaşık 1 haftadır burun tıkanıklığı vardı doktora gittik . Havalardan bu ara birçok bebekte olduğunu , ciğerlerinin temiz olduğunu söyledi . Dün sanırım balkonda biraz üşüttük :( geceden beri sesi iyice çatallaşmaya kısılmaya başladı . Yarın yine doktoru arayacağım ama içim içimi yiyor belki tavsiyesi olan vardır . Evde neler yapabilirim ?
🙏 şimdiden teşekkürler.