qulistann buhar makınası onerılen bır sey degıl. Ben astım hastasıyım almayı ıstedıgımde doktorum engelledı ve bana sterılazor onerdı. Uv ısınları dahıl butun odanın havasını temızlıyor genelde hastanelerde vs kullanılan bısey. Alıp kullandıktan sonra o kadar rahatladım kı havalarımı bıle cok sukur artk cok kullanmıyorum. Her gun bebegımın odasında da calıstırıyorum bıze cok ıyı gelıyor. Istersenız bunları da bı arastırın