Merhaba Anneler Oglum 8 aylik ve 1 haftadan beri Siddetli bir kabizligi var kakasini yapmaya calistiginda cok agliyor ne yaptiysam birtürlü düzelmedi doktorada gitik zamanla düzelir dedi bol bol su ver dedi ama onu acilar icinde görmeye yüregim dayanmiyor.