Bana da doktorum baticonol verdi her tuvaletten sonra bölgeyi suyla temizleyip kurulanıp dikişlerime baticonol sürüyorum. Günde üç kez sürülmesi gereken kremlerim de var isimleri yanlış hatırlamıyorsam anestol pomad ve furracin. Zaten bu kremlerde dikişli bölgeler için uygulanıyor. Yalnız benim merak ettiğim bir şey var benim dikişlerim çok çok fazla ve hiç iyileşecek gibi de durmuyolar. Bölge halen açık yara gibi. İyileşenler varsa dikişleri kaç hafta da iyileşti ?