Pamuguum ah o kolik bebekler Allah yardimciniz olsun ben pek caresini bulamamistim sadece havlu utuleyip karnina koydugumda biraz sakinliyordu uykumuz hic yoktu 3aydsn sonra kolik yavas yavas bitmeye basladi hala gazi oluyor sıkıntısı bazen suruyo ama bugunumuze bin şükür sadece sabirli olun aglamasina dayanmak cok zor insanın ici aciyor beyaz gürültü cesitlerini deneyin