Dlrcem benim de bu şekilde anlattığınız gibi kırkından sonra kesılmıştı şimdi dengesiz bi şekılde ara ara gelıp duruyo dr a kontrole gıtmıstım ultrasonla muayenede bişe yok dedi alttan muayene etmedi kanamam var diye bitince gel demişti nedır bu anlamadım iki ay oldu ben de cok sıkıldım artık pedle dolaşmaktan