aLmisMomSs Merhaba hanımlar beybim 1 ay 7 günlük uyanık kaldığı her vakit ağlıyor ve meme istiyor gözler fıldır fıldır meme de kalsın istiyor birde etrafa falan bakınıp kendi kendine bakınması gerekmez mi? Ya da ben mi erken davranıyorum
Emineyilmazz aLmisMomSs dhaa erken. İlerde de emsin etrafa bakmasın diye dua edersiniz ben gibi 😂 çünkü ileri dönemlerde çevre daha çok dikkatini çekecek meme 2. Planda kalacak
Duygusm aLmisMomSs Çok erken… 2 aydan sonra etrafla ilgilenmeye başlayacak annesi. Kucaklayın, okşayın, bol bol emzirin. Bir süre böyle yapışık yaşamak onun için en iyisi 💕
deniz__92 aLmisMomSs 3.aydan itibaren memeden daha çok etrafla ilgileniyor ne kadar aç olsada eşimle sohbet ederken emmeyi bırakıp bizi dinliyor izliyor konuşurken 😁
aLmisMomSs Emineyilmazz sanki sütüm bitiyor hep emince aslında tadını çıkarıyorum bol bol kucağımda 🥰
Emineyilmazz aLmisMomSs bitmez canım sütünü emdikten sonra yumuşıyor bak. Sağma ya çalış yine de geldiğini göreceksin. Maşallah bol bol olsun sütün,. Benimki 4. Ayda çevreye ilgisinden memeyi bıraktı sağarak verdim hep düşün
Hunilianne aLmisMomSs durmayınca da ağlıyordu cok. Valla 3 ay bitene kadar memeye yapışık gezdik sonra biraz ayrıldık 🙃
Deletedmom346 aLmisMomSs Daha çok erken etrafı izleyebilmesi için gözleri bile tam olarak göremiyor ☺️ Bol bol emzirin ben de dakika tutardım 20 dakika biri 20 dakika biri diye şimdi 5 dakika zor kalıyor memede sürekli bir bırakıp etrafa bakma isteği çıt sesine kafa çevirmeler ayrıca o dönemlerde hep ağlardı anlayabiliyorum sizi ben çareyi bebek arabasını evde kullanmakta bulmuştum ona koyup tüm evi gezdirirdim böylelikle gazını da kolay çıkarırdı duruş pozisyonundan dolayı.