Kızım 9 aylık. Yaklaşık 2 haftadır falan geceleri de uyumamaya başladı önceden gündüzleri uyumazdı geceleri 1 ya da 2 kez kalkardı bazen hiç kalkmazdı falan gündüzleri de yarım saat 1 saat anca uyurdu toplasan. Şimdi geceleri en az 3-4 kez uyanıyor ve asla meme olmadan uykuya geçmiyor ilk defa böyle bir şey yaşıyorum o yüzden biraz korktum açıkçası zaten uyku başlı basına doğduğundan beri problemdi şimdi neden böyle oluyor anlamadım endişelenmeli miyim? Napacagımı şaşırdım bu arada atak geceli 4 gün oldu ataktandır dedim ama bittiği halde geçmedi var mı benimle aynı durumu yaşayan anneler🙈