Ffunda 3 aylık bebeğim var, biraz önce fark ettim. Göbek deliğinde kızarıklık (kan toplanmış gibi) var, huzursuzluk da var uyutmaya calışıyorum ağlıyor. Acil doktora götürmeli miyim? Nedir, ne yapsam karar veremedim.