Rrabis12 bizim 14 e çıkmıştı. Sarılık uyku yapıyor. Saat kurup kaldırıyordum. Emzirmeden önce altını değiştiriyordum o sürede biraz uyanıyordu. Emzirme aşamasında mutlaka uyanık tutmaya çalışın, üzerinde çok kıyafet olmasın, ıslak mendillerle kollarını silin. Rahatsız oldukça homurdanarak uyanıp emmeye devam eder. Bir de aktif emdiğini anlamak için şakaklarına bakın hareket ediyorsa emip yutuyordur 😊 biraz yorucu bir süreç ama 2 saatte bir bunları tekrarlayın bi göğsünüzde en az 20 dk kalsın.
yavaş yavaş da olsa inmeye başlar inşallah