Ciftcililos Cananne1 merhaba bende mamajoo var daha yeni aldım belki uc hafta olmuştur yani ama tedavi görüyorum ilaclar yüzünden sütümü veremiyorum kaldi olece duruyor almayi düşünürseniz yardimci olurum
Livaduygu Cananne1 merhaba bende mamajoo var 2 hafta kadar kullanabildim sütüm kesildi garantisi devam ediyor
GunesinPoncikAnnesi Cananne1 evet var 25 mayısta aldım 3 kere kullandım 2 yıl garantili mamajoo Marka tek pompa eczaneden aldım
Deletedmom0099 garantisi devam edeni bilmiyorum ama ben tutumluanne diye bi siteden 100 tlye lansinoh aldım gayet memnunum sizde oraya bakabilirsiniz isterseniz
Ciftcililos Cananne1 cunku biberonunu kullandigim icin kesmiştim fiyattan ama alip yerine koydum aynısını
Ciftcililos Cananne1 cam degil zaten icinde gelen cam olanlar da o kadar oahali degil ama ben aynısını koydum 30 liraya da aldim biberonu
su_sde Cananne1 ikili pompa hiç açmadım elektrikli e bebekten aldık o da yıkamadım bile ama ismini bilmiyorum evde değilim şu an 300 aldık bi parasını hatırlıyorum 200 vericem garantisi de duruyor ismini de eve geçer insteğramınız varsa atarım
su_sde Cananne1 çok özür diliyorum baby pulus çift pompa şimdi eve geldim ben baktım ilgilenme sende yanlışı mı düzelte yim bay bay