Bahar_71 o kadar iyi anlıyorum ki seni
daha yeni doğum yapmışsın
sezeryansan dikişlerin acıyo, normalse oturup kalkamıyosun zaten
bi yandan lohusa kafası, bi yandan lohusa teri, bi yandan sütüm kesilirse korkusu, bi yandan insanlardan çıkan onca fikir (bizim aklımız yok çünkü)
bi yandan da bebeğe yetememe duygusu
sağıp verdiğim zaman pişmanlık duyuyodum, bi gece o kadar üzüldüm ki 160 cc sağdığım göğüslerimden 1 damla süt gelmedi, ulan yaren bak sağıp verdiğine üzülürken bide sütünü kestin şimdi başla bakalım mamaya dedim kendi kendime
o gece kendimi hep telkin ettim, sabah kalktığımda sütüm geri gelmisti ve o gün sağmayı bıraktım
inanırsan her seyi basarabilirsiniz birlikte, inat et emin ol başarıcaksın 💪🏻