Anne13 merhaba, bebeklerin 6. Ayında doğum kilosunun iki katına cıkması yaşında ise 3 katına çakması normalmiş. E sizin bebeğiniz maşallah 6. Ay sınırının epey üzerine çıkmış. Hani kan değerleri düşük olur ne bileyim vitaminlerde sorun olur ona göre beslenme yapmak istersiniz anlarım da neden kilo aldıran şeyler yapmak istiyorsunuz ki? Hayatımın uzun dönemi obezdim ani bi kararla diyete girip 40 kg verdim. Kilonun hiç yararını görmedim. Bunu belirtmemin nedeni hangi kafayla yazdığımı anlayın diye 😋☺️Bebeğim ilk 3 ay 1 er kilo aldı 4. Ay 600 gram 5. Ay ise 300 gram gittikçe alımı düşüyor ama ben kafama takmıyorum. Reflü+kolik+alerji+sindirim sorunları+makat çatlağı var. Kilo alımındansa bunlar benim için daha öncelikli valla