Yasemin84 2 ay 21 günlük oğlumda 2.Ay aşısı olan 3 lü aşılardan sonra huzursuzluk başladı. Gündüz çok iyi uyuyan bebeğim uyumaz oldu. Akşamları da savaş halinde resmen 😔 Uykusuzluk onu da beni de perişan etti 😔 Bu dönemde bebeği olup da benimle aynı durumu yaşayan var mı? Siz neler yapıyorsunuz bu durumda? Belki aşıyla da ilgisi yoktur ama çok çaresizim 😔
Senammm Yasemin84 aşıdan o canim ılk gun bızde oyleydık atesinı kontrol et bı cay kasıgı calpol verebılrısn agrısı vardr