Sevgili adminler, (kimler bilmiyorum o yüzden etiketleyemedim)
Artık o kadar çok kavgacı, ters ve kışkırtıcı yorumlar yapılıyor ki normal bir yorum yaptığımızda hemen yanlış anlaşılır olduk. Gerçekten bir posta yorum yazarken yorulur oldum acaba nasıl yazsam da ters anlaşılmadan yardımcı olabilsem diye düşünüyorum.
Bu tarz insanlara bir müdahale etseniz mi acaba artık? Şahsi fikrim müdahale edilmezse forumu ele geçirecekler🤷🏻♀️