Defnenvekuzey KızlAr 3 aylık bebeğin ateşi yok kulaktan ölçüyoruz 35-6 çıkıyor ama başı çok sıcak yanıyor resmen neden acaba önemli bişey mi ??
Ryksl Defnenvekuzey çok normal bebeklerin başı sıcak olurmuş. Tüm vücut ısısını başlarıyla dengeliyorlar.
Ryksl Defnenvekuzey çok normal bebeklerin başı sıcak olurmuş. Tüm vücut ısısını başlarıyla dengeliyorlar