DogaLina Kızlar ya ben mamayı tezgahın üstünde tutuyorum. Ama bi kaçgündür kızım içmiyo. Dişe bağladım ben ama eşimde mamada kötü bi koku var diyo. Bozulmuş olabilir mi ya ?
Liman DogaLina canım kaç gün oldu mamayı açalı 15 günden sonra verilmiyor kutu bozuluyor aslında içleri korumalı ama Yinede aşırı güneşe maruz kaldıysa belki bozulmuştur yada ağzını açık unutmuş olabilşrmisiniz
Liman DogaLina kızım 5 gün sonra 8 ayına giricek henüz hiç diş yok ama patlamak üzere olan dişleri Çar ve çok kötü durumu mamayı bazen oluyor ki hiç içmiyor bazen içiyor
DogaLina Liman yok mama 10 gün anca gidiyo açtıktan sonra. Ama havalar sıcak ya o yüzden emin olamadım ağzını açık unutmadım diye hatırlıyorum ama malum gecelerden çok emin olamıyorum 😢 ağzı açık kalsa bozulur mu ki?
Liman DogaLina canım bir ara ikisinide midesini bulandırma bulandıra yedi ama şuan iyi çok şükür yaaa emin olamıyorsan mamayı değiştir canım belki bozulmuştur sonra hepten mamasan soğur bebeğin