Merhaba anneler , bebeğim 8 ay 12 günlük . Ek gıdaya başladığımızdan beri herşeyi kuralına uygun yaptık . Bu aya kadar bir sıkıntımız yoktu . Ama bu ay ne yaparsam yapayım bebeğim ağzına bile sürmek istemiyor . 1 dişi çıktı o çıkarken de yemek yiyordu . İştahsızlık değil huzursuzluk değil, resmen yemek istemiyor . Ne yapabilirim ? Bir fikri olan var mı doktora mı gitsem tecrübesiz anneyim. Çok çaresiz kaldım lütfen yardım edin