Miray07 sarılık olabilir. Bizde ilk başta oh ne güzel uyuyor diyorduk ama sarılık çıktı. Anne sütün yoksa da bu süreçte mama verebilirsin ne kadar çok beslenir ve kaka yaparsa o kadar kısa sürede sarılık hafifler. Ben 14 ile yakaladım 2 gün boyunca hiç uyumadan saat başı besledim, 2 gün sonra 7 olmuştu. Yine 2 gün daha bu şekilde besledim 2 ye düştü. Elbette saat başı uyanmıyor ama ellerini ıslak mendil ile silebilirsin, çoraplarını çıkarıp ayaklarıyla oynayıp öyle yediriyorduk biz.