Minigimm 15 günlük bebegim var çok şükür.ilk 4. Gün sütüm gelmedigi için hep mama verdim zorla 20 cc anca içti.10 günden sonra mamayı kestim fakat bebegim bazen meme de 5 dk bazen 10 dk en fazla 15 dk kalıyor karnı doyuyor mu hiç bilmiyorum.içim de hiç rahat etmiyor.nasıl anlarım doyup doymadığını ?
Nur1 Minigimm canım benim bebeğim şimdi 6 aylık 3 ay neredeyse memede yaşadık yarım saatler bir saatler meme emdi resmen şükür kilosunda iyiydi ama bebek sürekli anneyle temas etmek istediği için bırakmıyor seni kilosunu ve bezini takip et
Melihaa Minigimm memede kalma süresi iyi bence bez sayısına bakabilirsiniz birde zaten kilo boy takibine gittiğinizde anlarsınız doyup doymadığını memede kalma süresi çok iyi bence doyuyordur🤷♀️
Nur1 Minigimm ve bende 2 buçuk ay mama verdim günde bir iki lere 60 cc lere kadar ama sonradan baktım sütüm yetiyor bıraktım vermeyi
Minigimm Melihaa doğum kilosu 2.730 du.çok şükür kilo kaybı olmadı ama yeni geldik doktordan 2.960 olmuş doktor az dedi.
Melihaa Minigimm bizimde 2500 dü biraz az almış gerçekten zaten mama veriyorsunuz toparlar inşallah zamanla doymasa ağlar sürekli uzun uyumaz gerçi kan şekeri düşüncede çok uyur diyorlar en güzeli bi uzmana sorun siz
Derin Minigimm siz emzirmeye devam edin.aç olsa huysuzluk yapar ve uyumaz.rahat rahat uyuyorsa ve çişli bezleri var ise doyuyodur.
Esiladuru Minigimm gunde 3 4 kere cis yapiyor bez degisiyorsan doyuyordur bebegin saglik ocagindaki ebe bana oyle söylemişti
dddy Dolu dolu çiş yapıyorsa doyuyordur bir yerde okumuştum bebeğin eli yumruk halindeyse aç avcu açıksa tok oluyormuş ne kadar doğru bilmiyorum