Asell9 benim çok kötü oldu zor duruyordum ilk zamanlar hele ilk hafta betbattı hem dikiş ağrısı hem göğüs ucu insanı mahvediyor. Lansinoh krem aldım çok etkili dediler bir de 3 kutu falan aldım bir sürü para verdim boşuna almışım hiç etki etmedi.
sonra göğüs ucu için gümüş kapak aldım o iyi geldi sürekli onları kapatıp emzirme sütyeni taktım göğüs uçları kıyafete değmediği için iyileşiyor yavaş yavaş şuan 2 buçuk aylık oldu bebeğim göğüs uçlarım iyi oldu artık takmıyorum
göğüs pedi de taktım o da fayda etmedi
zeytinyağı, kantaron yağı onları da denedim onlar da fayda etmedi
sadece gümüş kapak işe yaradı onları denemelisin bence canım