Sndskrsn kaç aylık bebeğin, canım? Benim bebek de kolik. 2 hafta boyinca abartısız kucağlmdan inmediğini biliyorum.. Aç, susuz baktım çocuğa. Sütüm artık azalıyordu. Hatta bir keresinde açlıktam bayılmıştım da. Allahtan o gün eşim evdeydi izinli. Kayınvalidem el attı sağolsun. Sonra doktora gittik sb simplex, relactaz ve maflor ilacı yazdı. 10 gün sonra inanılmaz etkisini gördüm. Hafifledi. Ama bir şey söyleyim, canın. Bu kadar ağlama krizlerine, bu kadar sancıya rağmen sabah erkenden akşama kadar anamı ağlatsa da gece uykusu hep iyi oldu. Onu da uyumasaydım ölürdüm artık. Yani gece 11-12 oldumuydu uyuyprdu. Şimdi 73 günlüğüz, uyku düzenimiz daha da iyi oldu. Asla kucağlmda uyutmadım. Emzirip, gazını çıkarıyoeum. Yarım kundak yapıp beşiğine koyuyorum uyuyor kendisi. Allaha çok şükür. Eski halleri yok artık. Arada tutuyor sancıları. Yapacak bir şey yok