annesininaslani canım uzun zaman kullanmadım biz 3 yasında başladık kullanmaya wc eğitiminde kabız olmustu oğlum o dönem kullandım kendisi kabız olma acıma korkusunu bırakınca bıraktım bize lavmanlar duphalac lar fayda vermemişti inanın o ilaç mucise gibi birşey siz kullanın 3 gün mesela sonra ara verin normale dönersr bırakırsınız ben öyle yapmıstım doktorunuz su kadar gün demedimi bizim doktorumuz uzun kullanma bu sefer hep müdahale ile yapmaya alısır iş bağırsak tembelliğine kadar gider demişti