merhaba güzel anneler bu aralar bir kaç durumdan muzdaribim şöyleki kızım 9 aylık oldu son 3 4 gündür bi iştahsız 2 3 tatlı kasığından sonra yemek yememeye başladı önceden ne kadar verirsem o kadar yerdi maşallah ama bu arlar o kadar agresif ki kızımı tanıyamıyorum yemeği ağzından atıyor sıcaklardandır diyorum ama biz yurttaşındayız bizim buralar soğuk bugün bile uzun kollilari giydirdim ondan hariç üst dişleri gelmeye başlamıştı onlarda artık patladı rahata erdik derken dişlerini birbirine sürtüyor karşısında o seste ben eriyorum dişine kendine zarar verecek diye korkuyorum müdahale ettiğin zaman farkettim ki daha çok yapıyor tepki vermemeye çalışıyorum bu durum ne zamana kadar sürer bilmiyorum bu dis zamanı çok değişti kızım ilk dişlerde emziği bıraktık yan yana uyumayı bıraktık her dış çıkarısinda bambaşka bir kız ortaya çıkıyor resmen dip dibeyiz sürekli başımın üstünden inmek bilmiyor ne saç kaldi ne baş🤪 bununla nasıl bas edebilirim bilmiyorum bu aralar yeşil ishal gibi 4 disten sonra hicmi nefes alamayacagiz dişler hepsi pes pesemi gelicek ah o kadar çok yazdimki umarım beni rahatlaticak şeyler yazarsınız tecrübelerinizi bekliyorum yoksa ben deliriyorum 😁🥳🥳🥳