bircocukannesiomom Kizlar bebeğim 3 aylık oldu ' ayağının üzerine basmaya başlayabilir mi?dik kalmak istiyo üzerimde böyle ayaklarının üzerine basmayı. Ama kemikleri batar diye korkuyorum yapmıyorum. Ne zaman başlayacağım bastırmaya?
Sdnrruznn bircocukannesiomom bence daha erken en azından emeklemeye başlasın diye düşünüyorum yine de siz bilirsiniz
Yigitahmedim bircocukannesiomom doktorların ve fizyoterapistlerin bize söylediği kemik yapısı 8 aya kadar gelişim gösterdiği için 8 aydan once bastırmayın biz öyle yaptik
Yigitahmedim Yigitahmedim öyle söyleniyor doktorumuz öyle demişti kuzenim ve görümcem fizyoterapist onlarda öyle dedi
espalp Yigitahmedim ben şok 🤣🤣🤣 8 ay mı 🤣🤣🤣🤣 benimki 6 aylıkken kucağımda zıplamak ve sallanmak istiyordu 8 ay nasıl durur bir bebek basmadan 😂 çok garip
Sdnrruznn bircocukannesiomom bebekten bebeğe değişir benim bebeğim 6 aylıktı kendi emekliyordu ama ablamın bebeği 8 aylıkken emekledi ayakta tutup adım attırmak için acele etmeyin derim
Araseymen bircocukannesiomom oğlum 6.5 aylık ben 3.ayinda bastırdım cok-da kuvvetli basıyordu şimdi de aynı zıplamaya başladı korkmayın bise olmaz kasları güçlenir ağırlığı bebeğe çok bırakmadan dik tutabilirsiniz
Banu_alper bircocukannesiomom erken diye dusunuyorum ben ama bir iki sn bassa birsey olmaz herhalde Sürekli yapmadıktan sonra ama ben tam anlamıyla yedinci aydan sonra bastırmaya başladım şimdi dokuz aylık koltuğun kenarında durabiliyor🥰
gezentianne bircocukannesiomom Doktorumuza tam o zaman sormuştum 7-8 aydan önce kesinlikle önermediklerini söyledi