annediyebiri aynen kardeşinizin dediği gibi diş etleri çok hassas olunca 3 4 gün sonra alındı hep ölçülerim benim de. Doktordan doktora değişiyor olabilir belki. Ama ölçü işi çok hassas defalarca tekrar ölçü verdiğim oldu benim. Zirkonyum mu yaptırıyordunuz siz de.?