Daha 2 gün önce Doğum yaptım hani yazmıştım sizlere neyse bugün eve geldik oğlum şükür ki çok iyi emiyor reddetmiyo ama biraz fazla neyse eve gelince emziriyorum emziriyorum yine istiyo bu sefer kusar diye korktum emzirmedim ama ağladı uyumadı bi türlü bende emzik verdim bi çok yerde de zararlarını okumuştum yardım edin ne yapayım ben 🙈 kendimi iyi anne olamıcak gibi hissediyorum daha 2 günlükken böyle yaptım diye 😕