Annevebebisi annemler mesela babanın diyecek ya babayın der 😄 ben de hep takılırım ona babayın ne yaa diye. En cok takıldığım şey bu. Bide eşim Ve ailesi falan ağzı alışmış, yağı fazla olmuş diyecek ya yağsı fazla olmuş der. O yağ kelimesi düzgün kullanılmayınca bana bişeyler oluyor😂