Kartallveannesi Kızlar merhaba 13 Haziran’da sezaryen Doğum yaptım oğlum 66 günlükken ilk adetimi oldum 4aydırda adet oluyorum ama bu ay 6 gün geciktim olmadım hala evde test yaptım negatif çıktı ama içim içimi yiyor yarın kan vermeye gideceğim varsa çıkar mı?1 haftadır kafamda türlü türlü şeyler kuruyorum aşırı stres yapıyorum düzensizlik olmuş olsun ya da stresten olmadım diye eşim için rahat edecekse şimdi gidelim dedi ama cesaret edemiyorum kaldım böyle 😐 bu şekilde düzensizlik yaşayan oldu mu?
ilknurcelik Kartallveannesi ben de bebeğim 3 aylıkken ilk adetimi oldum sonra birkez daha oldum. 3 aydır olmuyorum kendimi çok yorgun ve bitkin hissediyorum test de yapmadım yarın bakacam 🤦🏼♀️
ZeynepDemirCaglar Kartallveannesi Tamam sitres yapma Sitres yapınCa hiç olunmuyor adef bende oylenokuyor çünkü
Kartallveannesi ZeynepDemirCaglar biliyorum bende öyle oluyorum ama elimde değil psikolojimi mahvettim düşünmekten
Kartallveannesi ilknurcelik ben cesaret edip yaptım negatif çıktı ama içim rahat etmiyor gidip kan vereceğim düşünüp kendimi kendimi yiyorum çünkü