Merhaba kızım iki yaşında 2 gündür geçmeyen ateşimiz var ilk baş diş ateşi sandım köpek dişleri geliyor çünkü ,sonra ishal ve kusma eklenince doktorumuza gittik. Kontrolde bağırsak enfeksiyonu dedi hafif. İlaçları verdi bunlarla toparlar dedi. Ama o kadar halsiz ki.. ağzına hiç bişey sokmuyor sudan başka. En sevdiği şeyleri bile gözü görmüyor. Yardım istiyor benden Karnı ağrıyor yavrumun belli ilaçlar dışında doğal olarak ishali geçiren biseyler varmı bildiğiniz. Bunu yedirirsen daha hızlı toparlar gibi.. onu böyle görmeye hiç dayanamıyorum da😔😔