Minyyy bugğn bende bebeğimi duvara çarptım kafasını bir anlık dalgınlıkla o kadar ağladım ki onla beraber sabahtan beri harap oldum ben sakinleştirmek için emzirdim emdikten sonra kustu 3 defa arka arkaya emzirmesen sonra kustu ve yarım saat 40 dk sonra uyudu bebeğim 1 saat sonra uyudu yanlış mı yaptım bilmiyorum sabahtan beri vicdan azabı çekiyorum