Hanımlar 4 buçuk aylık bebeğim var..ve kesin tanı konuldu süt ve süt ürünlerine yumurtaya alerjisi var..sadece anne sütü veriyorum..ama bebeğimde ki onbeş günden bu yana bu alerji yüzünden bebeğim rahatsızlandı kakada kan ve üstüne ateş de olunca bayağı yıprandı bebeğime uzuntumden çok güzel gelen sütüm azaldı..bu arada ben doktorun verdiği liste dışında hicbirsey yemiyorum..bugün doktorumuz evolvia rp1mama onerdi..mama meme şeklinde gideceğiz..size sorum bu mama kullananlar yorum yapsin..bebekde gelişimi nasıl etkiliyor..bu mamanın tadı diğer alerjik mamalar gibi diilmis galiba doktorumuz tadının daha iyi olduğunu söyledi..kara kara düşünüyorum şimdi biberon tutmaz emzik almayan çocuğa nasıl olcak..