Lilayda yaz ayı için fazla giydirmiyor musunuz, bizim bura gündüz 36 derece oluyor gece de bazen 25 dereceye kadar düşüyor ama ben sadece zibinla yatiriyorum, 11 aylık bebeğim, Ağustos ayında doğdu , o zamanda zadece zıbın ve alt pijama giydiriyodum kendinden patikli olanlardan