Merhaba güzell anneler, ben sezeryan doğum yaptım ve göbeğim fazlasıyla kaldı bu süreçte de hep olduğumuz için normalden falza şiştim, yamuna korse almayı düşündüm ama pahalı geldi , başka tayt yada vücut korsesi olarak önerebileceğiniz bi marka var mı lütfen yardımcı olun 🙏🙏🎈🙋🏻♀️
Teşekkürler…