KumsaaL hangi şehir de yaşıyorsunuz bilmiyorum ama kızımda gecen haftalarda bagursak yollarından rahatsızlandı doktor gunde 10 a yakin bebege bakiyorum ishalden cok yayginlasti dedi zaman zaman malesef icme sularında mikroplanma cikiyor bence vakit kaybetmeden yaptığı kalayı tahlile goturun sürekli gittiğiniz doktorunuz varsa rica edin direk giriş yaptrsn test iştesin eşiniz bezi götursün amip dizanteri mikrop olabiliyor sadece belirli şurupları var bu durumda onu kullanmak iyi takip etmek gerekiyor biz bu şekilde yaptık hatta bağırsakları çok yorulduğu için serum taktırdık probiyotik kullandık sabah akşam ancak 1 haftada geçti malesef