aLmisMomSs canım benim oğlum var şuan 3 ay 20 günlüğüz bu zamana kadar seçici olmadım soğan, nohut, fasulye gibi şeyler yemedim tabi ama onun dışında herşeyi yedim anladım ki yesem de yemesem de herşey gaz yapıyor…. yemeklerime kimyon kattım ve günde 2-3 bardak kimyon çayı demleyip içtim ciddi anlam da işe yarıyordu. Onun dışında bebeğime gaz ilacı felan kullanmak istemedim zaten 3 ay sürüyor bu durum . Mutlaka kimyon demleyip içmelisin 👍🏼