Melek000 Hanımlar bebeğim 3 bucuk aylık emerken bazen cok sinirleniyo ağlıyo sonra diğer göğüsümü veriorum bi süre sonra ordada aynısını yapıo neden acabaa😣 sütüm yetmiyor diye düşünmeye başladım artık ailem diyor yavaşdan ek gıdaya başla😖
ogretmenanneeee Melek000 valla bende şimdi aynı postu açıcaktım . Bende aynı dertten muzdaribim. Memede sürekli ağlıyor ve kendini geri çekiyor diğerini veriyorum yine aynı şeyi yapıyor sütüm mü azaldı meme reddi mi yaşıyoruz bilmiyorum ama sinirlerim bozuldu gerçekten. Göğsümü sıktığımda sütte geliyor.
Berna_karaca Melek000 benimde aynı sıkıntı 3 ay 12 günlük memede ağlamaya başlıyo önceden böyle değildi
Babyakd Melek000 aynısını yaşadım sütünüz ile alakalı değil kesin. Ya gazı var ya uykusu aşırı yorgun ve uykuya dalamıyorken de öyle yapıyorlar.
Candy1907 Melek000 canım gazı olabilir, büyüme atak döneminde olabilir yada çok uykusu varsa olabilir. Ben de ikizlerimde aynı sorunu yaşıyorum arada genelde bizim sebeplerimiz bunlar
Melek000 ogretmenanneeee ogretmenanneeee ayneeen bende öyle oluyor acaba neden bgn birde bunu farkettim sol gögsümde cirpiniyor agliyor baya bende saniorum süt gelmior sag tarafi veriorum orda sakinlesiyor uyuyor sonra
ogretmenanneeee Berna_karaca aynen bizimkide önceden böyle değildi 3. Ayımıza girdik bizde . Geceleri uyku sersemine yapmıyor o zaman güzel emiyor birde
eyinass 3 ay 15 günlük bebeğim aynı iki emerek memeyi bırakıyor sinirleniyor ağlamaya başlıyor sakinleştirip tekrar veriyorum ama süt fazla geldiğinde ve uykusu olduğunda yapıyor bunu bir de atak haftasındayız o da etkiliyor sanırım
Melek000 eyinass acaba benimdemi cok sütüm oldugu icin yapiodur 😖 aman az olmasinda valla cok üzülmeye basladimmm ama uykusunun oldugu anda yapmasina bende farkettim gibi sanki de konduramamistim sütüm azdir diye düsünmüstüm
eyinass Melek000 benim fark ettiğim süt fazla gelince ve uykusu gelince yapıyor meme reddini aslında emmek istiyor ama bir anda sinirle bırakıyor memeyi. Büyüme atağı oluyor o dönem de bebekler ya çok emmek ister ya emmemek huysuzluk ya aşırı uyku ya da uyuyamama gibi durumlar yaşanıyormuş o dönemdeyiz biz de şuan 😒
Babyakd Melek000 değildir bir tarafı daha çok emmesinin sebebi ise o göğsünüzü daha çok sevmesi diğerinden süt gelmemesi değil:) dönemsel 1 ay sonra geçecek bekleyin
Melek000 Candy1907 valla nebiliyim şimdiye kadar hic olmamıştı böyle bi değişik oldum birde sanki sol tarafımdan sonradan süt gelmior gibi yutkunmuyo hic
Melek000 Volmine gaz sancısı hic olmazdı bizde cok şükür rahatlıkla yapabiliyor ama inşallah en kısa zamanda atlatır bu dönemi