Neselibebek Yatas bedding miyo park yatak Bu markadan kullanan arkadaşlar memnun musunuz? Park beşiğime yatak alacagim internetten ama ucuz da var pahalıda o yuzden karar veremedim kotu biseu olsun istemiyorum cok cok lüks biseyde alamam bana yardımcı olunn
Alparslan-mom Neselibebek e bebek baby me marka aldi babam bebegime hediye cok da güzel Hic oyle pahali şeylere gerek yok. Muzikli ışıklı oyuncagi var. Alt acma yeri var. Kullanisli baya 450tl gibi bişeydi
Deletedmom348 Neselibebek Annemlere aldım park yatak dün geldi kurmadım. Evimizde de anne yanı ahşap beşik var. Anlamadığım park yatak çok kapalı değil mi? Yani bu çocuk nasıl ferah ferah uyuyacak😐
Mommy_ Neselibebek Maxi cosi thermo kullanıyorum. Ortalama bir fiyatı var çok pahalı değil. Çökme terleme yapmıyor. Süngerin dışındaki kılıf fermuarlı yıkanabiliyor. Çok ince bie yatak da değil. Ben memnunum açıkçası.
Alparslan-mom Neselibebek park yatak diye yazmissin markaya dikkat etmemisim. Wellmat wocobaby kullaniyorum ben ic yatak. Karyolasi icin ama park yataklarin icine de oluyor.