Deletedmom379 Merhaba hanımlar. Oğluşum 53 günlük ve ara ara ağzından tükürük çıkarıyor. Ve aşırı huzursuz. Bu tükürük neyden olur acaba ilk bebeğim olduğu için çok tecrübesizimm 🥰🥰
Deletedmom896 Deletedmom379 tükürük bezleri gelişiyor endişe etmeyin 3.5 4. Aya doğru salyaya dönecek 😂
deryardakayra Benimki 4.ayına 1 hafta kaldı köpüklü tükürük çıkarıyo habire bide ppppp diye ağzını büzerek çıkartıyo nasıl anlatsam bilemedim bide hep ağzına bişey götürüp kaşımak istiyo çok sinirleniyo diş belirtisimi bunlar çok erken diye düşündüm ben ama 🙄🙄🙄🙄
Deletedmom379 deryardakayra diş belirtilerini de hiç bilmem ki. Ama şuan yaptığı hareketi gözümde canlandirdim da çok tatlı kuzum benim ,😂😂😂😂😂
Birkucukeylulmeselesi deryardakayra ablamın çocuğuda 4. Ayda çıkarttı dünde burda 3 ay 10 günlük bebekte diş fotoğraf ı gördüm erken çıkabiliyor muş
Canan1dan2 Deletedmom348 yaa benim kızım da bazen yüzünü ekşitir reflü olup olmadığını nasıl anlayabiliriz?
Deletedmom379 Deletedmom348 aaa evet hatta baya eksitiyor. Ne yapmam lazım bunun için. Reflusu varsa kötü bişey mi bu 😔😔
Deletedmom348 Canan1dan2 Bende doktora danıştım tükürük için. Yüzünü ekşitiyor mu diye sordu? Eğer yutkunurken vs. Yüzünü ekşitiyorsa reflüdür dedi. Beslenmenin arasını açalım dedi. Birde bitkisel bir şurup demişti ama hatırlamıyorum şuan
Canan1dan2 Deletedmom348 ımmm bende sormalıyım o zaman doktora ya öyle bir dönemdeyiz ki malesef hastaneye bile gidemiyoruz
Deletedmom348 Canan1dan2 Evet canım maalesef! Doktorunuza bir danışın bakalım ne diyecek. İlla reflü de olmayabilir. Yavruya şimdi bilmeden bişey yapmayalım🥰🧿
Deletedmom348 Deletedmom379 Kötü bişey değil kuzum. Doktorunuza bir danışın. Beslenme falan ayarlama yapıyorlar. Benim bu konuda bişey demem doğru değil. Bildiğim bir konu değil
Deletedmom379 Deletedmom348 tamam canim danışayim hemen şimdi baktım bide reflü de fışkırarak kusma diyor ama yok çok şükür o 🤲
Cutes Biz de 2 aylığız bayağı köpüklü tükürük oluyor baloncuklu falan 😬 tükürük bezleri gelişiyor galiba
Deletedmom348 Deletedmom379 Evet canım veya kısmında o tarz şeyler demişti bizde de o yok ama reflümüz var
Deletedmom379 Deletedmom348 haa anladım canım ben doktora göstereyim o zaman çok teşekkür ediyorum 🥰🥰