ikizannesi07 [silindi] merhaba benim bebeklerimde yapıyordu hatta burnu ve kulaklarını kaşıyordu doktorumuz dişten dolayı demişti bize
Peki [silindi] aynen canım umarım tez zamanda geçer bebeğiniz de rahat eder yani ama her ay başka bir huysuzlukları bilmediğimiz yanları oluyor burun kaşıması bittikten sonra da diş çıkarırsa bi de bizim gibi 😅