meltemgkhm Kızım 23 günlük kendini çok sıkıyor uyuyamıyor ağlıyor biogaia kullanıyorduk dün akşam metsil verdim rahatladı ve uyudu. Günlük kullansam sorun olmaz değil mi? Var mı aranızda günlük veren bebeklerine
Merve-miray meltemgkhm Bebegim kaç günlükken başladım hatırlamıyorum. Günde 4 kere 5 damla şeklinde veriyorum kızıma. Şimdi 69 günlük 🙂
Arasannesi meltemgkhm zaten gunluk kullanılır ve gunde 3 defa kullanıyorduk bız.zaten damlalar tek basına yeterlı kalmıyor.bız bıogaıa+relactaz kullanıyoruz.kombıne damla kullanmalısınız tek basına metsılde fayda etmez
Elif00 Ceyyllan bebeğiniz kaç günlük öyle veriyorsunuz doktor tavsiyesi üzerine mi öyle kullanıyorsun
Deletedmom388 meltemgkhm Ben günlük kullandım gazı bitene kadar 2-3 hafta sürdü. 6saatte bir 8damla şeklinde.Baya işe yaradı tamamen kesmişti🌸